Monthly Archives: Jul 2018

padthai

Pad Thai

Enostavno? Hitro? Malo sestavin? Zdravo? Definitivno današnji recept za pad thai.

Vsi, ki se trudimo zdravo jesti in nam je pomembno kaj damo v svoje telo nam večkrat zmanjka idej kaj bi še kuhali. Vsaj pri meni je tako. Riž in piščanec enostavno postaneta dolgočasna. Sem pa tudi to poskusila. Vsak začetek tedna sem pripravila količino riža in piščanca ali ribe za obroke za cel teden. Ko je čas za kosilo vzameš iz hladilnika pripravljen obrok in ješ. Res je, da prihraniš na času, vendar priznam, da v obroku ne uživaš preveč. Okusi se žal nekje porazgubijo, hrana je hladna in tvoje brbončice preprosto počivajo, ker ne začutijo nič razburljivega. Ugotovila sem, da imam preveč rada hrano, da bi vsak dan jedla enako.

Najraje imam tiste recepti za katere ne rabim veliko sestavin in tiste, za katere ne potrebujem umazat veliko posode in posledično ne veliko pomivati za sabo. To sta dva kriterija, ki sta pri meni najpomembnejša. Prav tako je pomembna tudi sestava obroka, torej količina beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob. Pri kosilu oziroma večerji skušam v svoj obrok zajeti vse 3 skupine.

Read More
the champion's mind

THE CHAMPION’S MIND

Nisem knjižni molj. Včasih si želim, da bi bila. Da bi vzela knjigo v roke iz veselja in samo brala. Nisem ena izmed teh, ampak se trudim, da bi bila. Že nekaj časa nazaj sem med svoje cilje napisala stavek: ”več beri!”. Napišem si veliko ciljev in priznam, da nekatere dosežem, ogromno je pa tistih, katerih se ne uspem niti lotiti. Pri branju pa se vedno znajdem nekje na zlati sredini. Začnem z zagonom, ki iz tedna v teden nekoliko pojenja. In ponovno ne znajdem na začetku pri svojem postavljanju ciljev med katere spet napišem: ”več beri!”

Problem je v knjigah, ki me ne zanimajo oziroma me ne pritegnejo. Takrat knjigo res težko preberem do konca. Je pa situacija drugačna pri knjigah ki me zanimajo. V te ”padem” noter. To so motivacijske knjige, knjige z osebnimi zgodbami o uspehu, knjige o poslu in o pozitivnem mišljenju.

Knjiga, ki jo trenutno berem oziroma berem zadnje vrstice je:

THE CHAMPION’S MIND

How great athletes think, train and thrive.

Read More
rama

POŠKODBA

Zadnji trije meseci so bili naporni. Zgodilo se je nekaj, kar nisem pričakovala – poškodba. Zadnje pol leta sem bila veliko aktivna. Govorimo o vsakodnevnem treningu, včasih celo dvakrat na dan, vodenju skupinskih vadb na katerih sem vedno aktivna in vodenju treningov ena na ena. Priznam, da v polnem urniku uživam. Nisem bila utrujena, vse sem delala z veseljem in sama pri sebi nisem opazila, da bi karkoli bilo narobe dokler ni prišel teden bolečin.

Nalogi in potegi niso bili več zabavni, saj sem v rami imela čuden občutek. Moja desna rama je kazala rahle znake neudobja že kakšno leto ali celo več. Z rahlim pokanjem oziroma škrtanjem je sporočala, da v ramenskem sklepu nekaj ne deluje vredu. Pred tremi meseci pa enostavno nisem več mogla olimpijske palice spraviti nad glavo brez glasnega poka v rami in neprijetnega občutka. Takrat sem se zavedala, da je nekaj narobe. Obiskala sem terapevta, ki mi je diagnosticiral utesnitveni sindrom ramena oziroma shoulder impingement. Vnele so se mi tetive mišic, ki so drgnile ob spodnji del kosti lopatice. Preprosto povedano, mišica ni imela prostora za izvedbo giba. Začela sem s terapijami.

Read More