Monthly Archives: Mar 2019

razlog

KAJ JE TVOJ RAZLOG ZA VEČJO RITKO

Včasih so se ljudje s športom ukvarjali zaradi boljšega počutja, izboljšanja zdravja.. Aktivnost za rekreativca ni pomenila samo fitnes, kar večina dandanes prakticira. V ospredju so bile vodene vadbe, tek, hoja v hribe, sprehodi in podobno. Danes je malo drugače.

Pretežno se ljudje kot rekreativci odločijo za obisk fitnesa, če želijo spremeniti svoj življenjski slog. Razlogi za uvedbo aktivnosti v naš vsakdan so različni. Ne srečujemo se samo z razlogi kot so: ”upam, da bo po obisku fitnesa moje počutje boljše in upam da se moje zdravje izboljša”, ampak: ”jaz bi manjša stegna, večjo ritko in raven trebuh”. Cilji so pri večini usmerjeni na zunanji videz, kar ni narobe. To podpiramo!

Read More
simpl kukiji

SIMPL KUKIJI

V prejšnji objavi je bila glavna tema mandljeva moka. Ker sem mandljevo moko naredila sama, iz kupljenih mandljev seveda, sem morala potem nekam to moko tudi dati. Odločila sem se za nov recept in nastali so takšni simpl kukiji (enostavni piškoti).

Ko pečem ali kuham si ponavadi izberem kakšen recept, katerega slika me pritegne, vendar mu (roko na srce) nikoli natanko ne sledim. Tudi tokrat ni bilo nič drugače.

”A mamo kaj sladkega, kar lahko jem?” je pri nama doma pogosto vprašanje. Nekaj, kar ni navadna milka in po čemer nimaš slabe vesti. ”Nimamo” je ponavadi moj odgovor. ”Lahko pa kaj naredim”.

Read More
mandljeva moka

MANDLJEVA MOKA

Nauči se kako narediti mandljevo moko doma je čisto preprosto, enostavno in uporabno. Mandljeva moka je vsestransko uporabna pri peki sladic ali pri kuhi in je priporočljiva tudi za tiste, ki se izogibajo mokam iz žit.

Nekaj dni nazaj sem brskala po spletnih straneh in iskala razne zdrave recepte. Vedno se nagibam bolj k sladicam, ker so mi na oko bolj zanimive, čeprav sama nisem največji pristaš sladkega. Rada pa pečem in ustvarjam. Ko padeš v to iskanje po spletnih straneh ponavadi, oziroma velikokrat na koncu pristaneš kje druge. No, jaz sem pristala pri mokah. Bolj specifično pri mandljevi moki. Potem pa sem že naprej iskala kje se jo da dobiti in kam jo moram iti iskat, da bi prvič poskusila iz nje nekaj ustvariti. Cena mandljeve moke je nekajkrat višja od navadne moke in opazila sem tudi, da je velikokrat ponujena v manjšem pakiranju.

Read More
3 dnevni post

3 DNEVNI POST

No pa je prišel ta čas, ko sem se odločila za 3 dnevni izziv. Ne zaradi kilogramov, pač pa zaradi nekakšnega resetiranja svojega telesa. Hotela sem prečistiti svoje telo, mu dati možnost novega začetka, da odstrani iz telesa tisto kar mu je tuje. Eden izmed predlogov je bil tudi 3 dnevni post samo z vodo (ampak mislim, da mi to ne bi uspelo).

Izziva sva se z Anžetom lotila skupaj. Slik v začetku žal nisva posnela, saj najin primarni cilj ni bila preobrazba. Bom pa v naslednjih odstavkih opisala potek najine akcije. Pred začetkom nisem dajala veliko poudarka na izziv, ker sem mislila, da ga bom opravila z levo roko (beri naprej, saj temu ni bilo tako). Plan je bil tak, da 12.00 pojeva zelenjavno juho, 15.30 spijeva smuti in 19.00 zaključiva z enako juho kot v prvem obroku. No pa poglejmo, kako nama je šlo.

Sestavine za v juho:

Zelje, ohrovt, zelena, petešilj, čebula, česen, kurkuma, sol, poper.

Sestavine za smuti:

Rdeča pesa, špinača, avokado, jagode, zmrznjeno sadje, cimet, korenje.

Read More