3 dnevni post

3 DNEVNI POST

No pa je prišel ta čas, ko sem se odločila za 3 dnevni izziv. Ne zaradi kilogramov, pač pa zaradi nekakšnega resetiranja svojega telesa. Hotela sem prečistiti svoje telo, mu dati možnost novega začetka, da odstrani iz telesa tisto kar mu je tuje. Eden izmed predlogov je bil tudi 3 dnevni post samo z vodo (ampak mislim, da mi to ne bi uspelo).

Izziva sva se z Anžetom lotila skupaj. Slik v začetku žal nisva posnela, saj najin primarni cilj ni bila preobrazba. Bom pa v naslednjih odstavkih opisala potek najine akcije. Pred začetkom nisem dajala veliko poudarka na izziv, ker sem mislila, da ga bom opravila z levo roko (beri naprej, saj temu ni bilo tako). Plan je bil tak, da 12.00 pojeva zelenjavno juho, 15.30 spijeva smuti in 19.00 zaključiva z enako juho kot v prvem obroku. No pa poglejmo, kako nama je šlo.

Sestavine za v juho:

Zelje, ohrovt, zelena, petešilj, čebula, česen, kurkuma, sol, poper.

Sestavine za smuti:

Rdeča pesa, špinača, avokado, jagode, zmrznjeno sadje, cimet, korenje.

3 dnevni post

Petek

Prišel je petek, dan za začetek. Moj petek je bil deloven, začela sem ga 6.00 z osebnim treningom, potem sem trenirala sama, imela sestanek in še en osebni trening. 12.00 sem končala z delom in čas je bil za prvi obrok. Do takrat sem bila brez hrane in nisem imela večje krize, ker sem bila okupirana z delom. Pred odhodom domov se ustavim še na tržnici in nabavim glavne sestavine.

12.30 se lotim juhe in 13.00 sledi prvi obrok, ki me ni nasitil. Naslednji obrok je načrtovan ob 16.00. Med tem časom naredim še nekaj nujnih stvari, zato mi čas hitro mine. Čas je za smuti, ki me (presenetljivo) ne nasiti. Če si naredim pregostega, ga težko pojem zaradi okusa rdeče pese, če je preredek mi ne ustreza ker ga predolgo pijem, tako da se moram potruditi, da ujamem ravno pravo razmerje. 18.00 me čaka še en osebni trening, tako da mi čas od smutija do naslednjega obroka (19.30) mine hitro. Dan zaključim z enako juho kot zgodaj popolne. Sledi samo še spanje in upanje in upam, da bom v soboto lahko spala čim dlje.

Sobota

Prvič se zbudim 6.30, kot naročeno. Vem, da moram do prvega obroka počakati do 12.00, zato se trudim še malo zaspati. Uspe mi, ampak ne prav za dolgo. Drugo bujenje je bilo 8.15. Malo še poležavam, da mine še nekaj časa potem spijem jutranji čaj in sledi čakanje na naslednji obrok. Ker je sobota, nimam nič opravkov, da bi morala iz stanovanja. Še dobro, ker sem počutila kot zombi.

Energije mi je zmanjkovalo, glavo sem imela težko in nisem se mogla niti prisiliti, da bi naredila stvari na računalniku, ki sem jih še bila dolžna. Končno pride čas prvega obroka in ne pretiravam ko rečem, da sem na uro pogledala neštetokrat. Pojem juho in čakam na smuti, ki sledi čez 3 ure. Medtem se odpravimo na kratek sprehod.

Občutek je še vedno isti, le energije imam vedno manj in mogoče sem vedno bolj tečna (Anže bi mogoče vzel stran). Pridem nazaj, počakam nekaj časa, spijem smuti in zvečer pojem še juho. Ves dan sem bila lačna in glavo sem imela težko kot skala. Komaj sem čakala, da zaspim. Ko pišem te besede zveni malce grozno, čeprav bi na prvo žogo rekla da bo enostavno, ker imam 3 obroke in nisem samo na vodi. Sama sem mislila tako, pa sem se uštela. Če si tak kot jaz, pa imaš rad hrano, je težko.

Nedelja

Težko pričakovan zadnji dan. Spet prehitro bujenje. Ugotovila sem, da bi bilo lažje, če bi lahko spala do 11.00 pa žal ne gre. Luknja v trebuhu mi še vedno dela družbo. Največji problem je pa glava. In zanimivo je to, da ko se lotiš takega izziva povsod vidiš samo hrano. Prižgeš tv, gledaš film in seveda se tam prehranjujejo, odpreš instagram pa ti ven meče razne torte in piškote (čeprav nisem ljubitelj pa bi mi mogoče pasali v danem trenutku), odpreš facebook in ti ponuja razne recepte.

Ves fokus je na hrani. Moram reči, da nisem sanjala hamburgerjev, pic, piškotov in podobno. Hotela sem samo eno porcijo ovsenih kosmičev, kos jabolka, kos kruha in podobno. Dopoldne gremo na sprehod in čakamo na prvi obrok. Juha predzadnjič! Vroča in začinjena s kajenskim poprom, da bo mogoče prevarala trebuh, da je bolj poln. Ne pomaga, vam povem.

Še nakaj besed o hrani..

Hrana je res nekaj neverjetnega in tega se zavedamo šele, ko je nimamo na voljo (toliko). Hrana je naše gorivo, dejansko. Brez tega so mišice slabotne, sklepi trpijo, glava je na drugem mestu in naša produktivnost je minimalna. Vse to opazimo že nekaj dni po tem ko smo brez naše običajne hrane in vidimo kako je dejansko pomembna. Žalostno je, da pride do tega, da jo ljudje začnejo izrabljati. Ko hrane ne uporabljajo več kot gorivo, vendar kot sredstvo potešitve. Mislim, da ne spadam v to skupino, sem se pa že nekajkrat ujela v takem trenutku.

Anže je ravno omenil: ”Kako je to zanimivo.. Ko imava kdaj dolg in težek dan in sva slabe volje, po možnosti skregana in tečna sama sebi.. Takrat se kdaj pa kdaj odločiva, da bova jedla oziroma naročila hrano. Dobiva hrano in vse drugo izgine. Nisva več tečna, nisva več skregana in vse je super.” Hrana je res lahko čudežna. No, čudežna pa je lahko tudi v drugih primerih. Takrat, ko ne zdravi naših težav v glavi, ampak ko zdravi fizično. Hrana je lahko zdravilo in pomembno je, da jo spoštujemo in uporabljamo z glavo.

Tretji dan je pri koncu. Ko to pišem sedim na kavču, z vročim čajem ob strani, termoforjem pod nogami in z veliko luknjo v želodcu. Čakam na zadnji obrok, ki bo natančno čez 1 uro in 50 minut. Sledi spanje in zagon v nov in bolj svež ponedeljek. Naj še povem, da moj ponedeljek ne bo poln pregreh, ker jih ne potrebujem. Zasnova bo popolnoma enaka, le da bo moje telo dobilo več hranil, postopoma seveda. Nisem delala tega posta zato, da bom v ponedeljek lahko šla na zasluženo pico. To ni pravi cilj.

Nadaljujem svojo pot z zdravim prehranjevanjem in upam, da sem z zgoraj opisanim postom izpolnila želene cilje. Če hočeš post poskusiti tudi ti, pred pričetkom premisli zakaj se boš tega lotil, katere sestavine uporabil in kdaj ter kako ga boš izpeljal. Dober načrt je ključen!

Zakaj sem izbrala takšne sestavine za 3 dnevni post:

  • Zelje in ohrovt poskrbita za uravnavanje krvnega tlaka
  • Zelena, jagodičevje in kurkuma spadajo pod protirakotvorna živila
  • Rdeča pesa ima pozitiven vpliv na srčnožilni sistem
  • Špinača je polna vitaminov in mineralov

Danes pa se poslavljam brez: dober tek! 🙂

 

Share This Post
Related Posts
Potovanje od Ljubljane do Nice
POTOVANJE OD LJUBLJANE DO NICE – 1. DEL
Potovanje od Ljubljane do Nice
POTOVANJE OD LJUBLJANE DO NICE – 2. DEL
Diete in njihove negativne posledice

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage