razlog

KAJ JE TVOJ RAZLOG ZA VEČJO RITKO

Včasih so se ljudje s športom ukvarjali zaradi boljšega počutja, izboljšanja zdravja.. Aktivnost za rekreativca ni pomenila samo fitnes, kar večina dandanes prakticira. V ospredju so bile vodene vadbe, tek, hoja v hribe, sprehodi in podobno. Danes je malo drugače.

Pretežno se ljudje kot rekreativci odločijo za obisk fitnesa, če želijo spremeniti svoj življenjski slog. Razlogi za uvedbo aktivnosti v naš vsakdan so različni. Ne srečujemo se samo z razlogi kot so: ”upam, da bo po obisku fitnesa moje počutje boljše in upam da se moje zdravje izboljša”, ampak: ”jaz bi manjša stegna, večjo ritko in raven trebuh”. Cilji so pri večini usmerjeni na zunanji videz, kar ni narobe. To podpiramo!

Zatakne se takrat, ko te zgoraj omenjeni cilji okupirajo in usmerjajo naša življenja. Potem pa se včasih zgodi, da hodiš na fitnes samo zato, da ti bo zrastla ritka v rit. To pa vemo, da za zdravje nima bistvenega pomena. Gre se za vizualni izgled. Eni imajo takšne osebne želje, druge so želje zunanjega sveta, torej imeti večjo zadnjico, da te bodo ljudje prej opazili. Odlično je, če imamo cilje proti katerim stremimo. Še boljše je imeti prave razloge za naše cilje, da res vemo za koga se trudimo. Najbolje je, če vse delamo zase ♥.

Če hočeš imeti večji hrbet, treniraj več. Pa ne zato, da boš na plaži čakal, da vsi pogledajo tvoj izoblikovan hrbet v črki V ampak zato, da boš lahko naredil nekaj zgibov več in si z veseljem kdaj slekel majico, ker obožuješ svoje telo in ne rabiš na sebi nobenega dodatnega pogleda, ker te to pač ne gane. Najraje imam svoje stranke, ki k meni pretežno pridejo zaradi tega, da bi se boljše počutile, imele nekaj več moči in kontrole svojega telesa.

Socialni mediji in naš izgled

Mogoče je danes večji poudarek na izgledu tudi zaradi socialnih medijev (definitivno to drži). Več imaš mišične mase, manjši procent maščobe, večjo zadnjico, večje roke in podobno, pomeni več ogledov/lajkov/všečkov. Posledično to pomeni, da če hočeš ”zgraditi svoj imperij” na socialnih omrežjih moraš imeti zanimivo vsebino.

Ker vsako leto prestopamo višje meje je imeti zanimivo vsebino dandanes malce težje, zato moraš od sebe dati več. Nekateri delajo to tako, da se trudijo podati čim več koristnih informacij o vadbi in prehrani, o njihovem življenjskem slogu, o težavah in podobno, drugi pa se trudijo z vizualnim izgledom svojega profila. Mogoče pokažejo več svojega telesa, so oblečeni malce bolj izstopajoče, imajo več slik v kopalkah in podobno. Nič nimam proti nobenemu, hočem le povedati, da sta to dve skupini, ki skrbita za svoj izgled ampak iz drugačnih razlogov.

Delam na sebi zaradi…

Jaz sem v tisti skupini, ki ji gibanje predstavlja življenje. Brez tega ne gre. Poleg tega pa priznam, da mi je pomembno kako izgledam. Ne zaradi drugih ampak zaradi sebe. Hočem biti močna, hočem dati vse od sebe, biti bolj vzdržljiva in pripravljena. Zaradi drugih? Ne! Je pa res, da sem se nekaj let nazaj ulovila, ko sem večino stvari delala zaradi drugih. Ker ima ona takšno telo, bi ga imela tudi jaz. Stremimo k nekim idealom, ki nas na koncu ne bodo naredili srečne. Na koncu pa nas to pripelje do stalne slabe volje, ker še želenega rezultata nismo dosegli.

Vem da so socialni mediji danes na vrhuncu in pomembno je kaj objavljaš kot svojo vsebino. Še posebej v fitnes industriji. Mediji so naš pripomoček za dosego ciljev. Imeti več strank kot osebni trener, imeti ciljno publiko, ki kupijo tvojo knjižico receptov za zdravo prehrano in podobno. Vse to je lažje doseči z uporabo socialnih medijev. Lažje bo število ogledov tvojega profila povečati z atraktivno vsebino, kot pa s poučno. Oseba, ki objavi svoje skoraj golo telo s popolnimi oblinami bo v večini primerov navdušila še katero drugo punco, ki ji bo sledila in upoštevala vsako informacijo, ki jo bo slišala.

Naše oči kupujejo. Zaradi tega se je potrebno ustaviti in premislit, kakšni so sploh tvoji cilji. Na podlagi tega boš vedel čemu slediti in kako to doseči.

Vsak je po svoje POPOLN. Imej to v glavi!

Share This Post
Related Posts
Potovanje od Ljubljane do Nice
POTOVANJE OD LJUBLJANE DO NICE – 1. DEL
3 dnevni post
3 DNEVNI POST
Gibanje
KAJ SE DOGAJA?

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage